dinsdag 6 oktober 2009

Voor jongeren: lees 3 boeken en win een vette prijs met ‘De Weddenschap’


Vandaag gaat De Weddenschap officieel van start! Drie jonge Bekende Vlamingen dagen alle 15-plussers uit het BSO en TSO uit om 3 boeken te lezen. Daar krijgen ze 6 maanden de tijd voor. Wie zich aanmeldt via De Weddenschap en vóór 6 april laat weten welke titels hij of zij las, maakt kans op een vette prijs! De eerste uitdager is Matteo Simoni. Hij is acteur en bekend als het lief van Annabel in 16+ en Nico in LouisLouise. Uitdager Matteo Simoni: “Ik heb een schop onder mijn gat nodig om aan een boek te beginnen. Maar wanneer ik een boek uit heb, voel ik me geweldig.” Bekijk hier het filmpje waarin hij vertelt waarom hij de uitdaging aangenomen heeft om 3 boeken te lezen!



De tweede uitdager is Erwin Vervecken, drievoudig wereldkampioen veldrijden. Erwin houdt niet alleen van fietsen, maar ook van reizen, websites ontwerpen en (jawel!) lezen. Hij doet bijzonder graag mee met De Weddenschap. Bekijk hier zijn boodschap!



De derde uitdaging komt van zangeres/actrice Eline De Munck. Jullie kennen haar wellicht als Amber in Thuis, de blonde bitch in LouisLouise en zij haalde ook de derde plaats in Steracteur Sterartiest. Als Elektra had ze een zomerhit te pakken met 'Real love'. Lezen staat bij haar de laatste tijd op een laag pitje maar toch nam ze het besluit om de de weddenschap aan te gaan!




Ben je een 15-plusser uit het BSO of TSO? Haast je dan naar de bib, want tussen ons aanbod vind je beslist die drie leuke boeken waarnaar je op zoek bent om de uitdaging aan te gaan!

Geen opmerkingen :