donderdag 10 februari 2011

Gelezen: 'de verborgen waarheid' van Alexander Cammans

Mijn nieuwsgierigheid werd gewekt toen ik vernam dat een inwoner uit ons eigen Maaseik een thriller had geschreven. Alexander Cammans heeft een goed opgebouwde en vlotte thriller geschreven met de katholieke kerk als rode draad doorheen het verhaal. Zeker de moeite waard om te lezen.

Ruud en Rachel ruimen het huis op van hun overleden oma. Tot hun verbazing komen ze verschillende religieuze relikwieën tegen. Op zich niet vreemd ware het niet dat hun oma totaal niet gelovig was. Wie of wat zit hier achter ? Dit is het begin van hun zoektocht naar  “De Verborgen Waarheid”.

Alexander is nu bezig met zijn tweede boek, ik ben zeer benieuwd.

3 opmerkingen :

Alexander Cammans zei

Bedankt voor de leuke recensie !
Zodra deel twee gereed is zal ik jullie zeker verwittigen.

Hermine zei

Proficiat Alexander. Ik vind het zo fout dat de Mortselse bib het boek niet wil aankopen, zonder enige uitleg ...
Goed zo Bib Maaseik!

Alexander Cammans zei

Op 26 februari 2011 van 14:00 tot 17:00 uur wordt een signeersessie georganiseerd bij boekhandel Standaard te Maaseik.

Een leuke gelegenheid om de auteur te leren kennen en een persoonlijk gesigneerd exemplaar te kopen!