maandag 12 september 2011

Dankzij de bib: verwendag zaterdag 15 oktober!


‘Dankzij de bib…blijf ik bij, ook zonder krantenabonnement’
‘Dankzij de bib…studeer ik zonder afgeleid te worden’
‘Dankzij de bib…ken ik ondertussen de fijne kneepjes van het wokken’
‘Dankzij de bib…vind ik alle informatie om mijn reizen goed voor te bereiden’
‘Dankzij de bib…ben ik er elke dag even uit’
‘Dankzij de bib…kan ik gratis al mijn favoriete filmklassiekers bekijken’
‘Dankzij de bib…maak ik kennis met verrassende nieuwe muziek’
‘Dankzij de bib…kan ik mijn zoontje elke dag nieuwe verhaaltjes voorlezen’

De Bibweek 2011 vindt plaats van 15 tot 23 oktober. Deze keer zijn we op zoek naar inspirerende getuigenissen van onze bezoekers en leners, naar kleine en grote verhalen over hun relatie met onze bib. Vele mensen hebben immers wel iets te danken aan de bib, ze leerden er bijvoorbeeld een nieuwe taal, vonden er informatie voor hun hobby of job, kregen er tips voor hun vakantie of  kwamen een moeilijke periode door met behulp van boeken uit de bib! Hierboven lees je enkele getuigenissen die we tot nu toe al bijeensprokkelden.

Waarvoor ben jij de bib dankbaar? Hoe heeft de bib je leven veranderd? Botste je er op een lief, vond je er de muziek van je jeugd terug, kreeg je zelf je kapotte wagen weer aan de praat? Beleefde ook jij een ontroerende, mooie of zelfs doodgewone ervaring in de bib of dankzij de bib? Laat het ons weten! Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal!

Vat het samen in een slagzin, die begint met “Dankzij de bib…”. Stuur je getuigenis vóór 10 oktober door naar de bib. Dit kan per e-mail, telefonisch (089 564 074) of via een berichtje op de Facebookpagina van de bib.

Op zaterdag 15 oktober organiseren we onze jaarlijkse verwendag. Dan leggen we jullie in de watten en maken we de ingezamelde verhalen zichtbaar in de vorm van post its! Het prikbord staat klaar voor elke bezoeker en onze huisfotograaf registreert de leukste getuigenissen!

Dus niet vergeten! Loop vanaf 10:00 uur binnen voor een heerlijk ontbijt en geniet verder nog tot 15:30 uur van de andere versnaperingen en leuke verrassingen die we voor jullie die dag extra in petto hebben!


Geen opmerkingen :