maandag 23 januari 2012

Samen met Robby tegen armoede



Hier ben ik weer! Robby is mijn naam. Kennen jullie me nog? Ik heb al veel meegemaakt en we hebben het thuis soms moeilijk… met ons huis, met mijn kleine broer die vaak ziek is, met de rekeningen die maar blijven komen. De mensen van Welzijnszorg maken steeds leuk lesmateriaal voor de lagere school. Ik mag daarin de hoofdrol spelen en zo kunnen leeftijdsgenootjes van mij misschien nog iets bijleren door mijn verhaal.

Dit jaar is speciaal! De campagne van Welzijnszorg gaat over 'kinderen in armoede'.

Ik heb nu een eigen prentenboek  'Een dag met Robby', geschreven door Kolet Janssen met mooie tekeningen van Klaas Verplancke. Er is ook een pop die op mij lijkt en neem eens een kijkje op mijn website, daar vind je nog veel meer!

http://www.dagrobby.be/

    Geen opmerkingen :