woensdag 15 mei 2013

Ontvang een herinnering per e-mail enkele dagen voordat je uitleentermijn verstrijkt!



Sinds enkele weken versturen we onze leners een herinnering per e-mail,  enkele dagen voor het verstrijken van de uitleentermijn. Deze extra service is gratis, maar we hebben natuurlijk wel een e-mail adres nodig.

Daarnaast ontvangen laattijdige leners sinds begin 2011 hun rappels niet alleen per brief maar ook per e-mail. Ook leners die een boek, cd of dvd reserveerden, krijgen van de bib een bericht per e-mail op het moment dat de reservatie beschikbaar is. Het is de bedoeling om binnenkort volledig op e-mail over te schakelen voor de eerste en tweede rappel en voor de reservaties. Voor de derde en vierde rappel blijven de brieven per post gehandhaafd.

Beschik je niet over een e-mailadres of wens je geen e-mails van ons te ontvangen? Geen probleem, in dat geval blijf je alle brieven gewoon per post ontvangen.

Om dit alles vlot te laten verlopen is het belangrijk dat de e-mailadressen in onze bestanden up-to-date zijn! 

Daarom verzoeken wij onze leners om bij een volgend bezoek een correct e-mailadres door te geven aan de klantenservicebalie. Nog handiger: controleer zelf je e-mailadres in onze bestanden. Daarvoor surf je naar de catalogus maaseik.bibliotheek.be en kiest bovenaan voor 'verlengen'. Na aanmelding via nummer lenerskaart en geboortedatum klik je op ‘mijn gegevens’. Vervolgens klik je op ‘wijzig je e-mailadres’ en je vult de correcte gegevens in.

Geen opmerkingen :