maandag 5 oktober 2015

Maak van de bibliotheek nóg meer jouw bibliotheek met http://mijn.bibliotheek.be





Wil je uitgeleende materialen verlengen, documenten reserveren of je gegevens raadplegen?

Vanaf vandaag doe je dat via mijn.bibliotheek.be

Het ‘oude systeem’ vervalt.  Registreer je hier op mijn.bibliotheek.be
1. Kies je bibliotheek.
2. Koppel je lidkaart.
3. Vul je profiel aan.

Indien je ooit gebruik maakte van onze digitale collecties (e-boeken, fundels en GoPress) ben je reeds geregistreerd. Je moet dan wel nog de koppeling met je lidkaart in orde brengen. Meld je hier aan

Mijn Bibliotheek is een eenvoudig en gebruiksvriendelijk systeem.
-       Je kan alle leden van jouw gezin koppelen aan één profiel. Zo krijg je in één oogopslag zicht op al jullie uitgeleende materialen, uitleentermijnen, enz. Dat maakt het verlengen van boeken, dvd’s,  cd’s,… voor al je gezinsleden heel wat gemakkelijker en vermijd je boetes.

-       Je kan vanop één plek al je lidmaatschappen van verschillende Vlaamse bibliotheken beheren.

-       Je kan de catalogus raadplegen.

-       Je kan het Gopress Krantenarchief thuis raadplegen.

-       Je kan Fundels digitale prentenboeken uitlenen.

Kortom, je vindt nu de volledige on-line dienstverlening van de bib op één plaats!

In onze catalogus http://maaseik.bibliotheek.be zie je bovenaan de knoppen “Verlengen” en “Mijn Bibliotheek”. Deze knoppen leiden je vanaf nu naar “Mijn Bibliotheek”. 

Ondervind je problemen bij de registratie, de koppeling met je lidmaatschap, het verlengen of reserveren? Neem dan gerust contact op met de bib en wij helpen je op weg (089 564 074 of maaseik@bibliotheek.be)

Uitgebreide handleiding

 

Geen opmerkingen :